Споживачі ТОВ «ВЕЗ» отримуватимуть інформацію про стан рахунку у VIBER


Нова послуга для споживачів природного газу та електричної енергії – відтепер ТОВ «ВЕЗ» інформуватиме вас про стан особового рахунку через популярний серед багатьох мешканців Волинської області месенджер VIBER. Долучайтеся та користуйтеся новими можливостями!

Частині споживачів Волині в ці дні надійшли повідомлення у VIBER про стан особового рахунку – це спеціалісти товариства запустили в роботу новий сервіс, розроблений для інформування споживачів. Повідомлення містить дані про суму за газ чи електроенергію за конкретним особовим рахунком, а також нагадування про сервіси для дистанційної оплати рахунків.

Також у повідомленні є посилання на сторінку офіційного сайту ТОВ «ВЕЗ», на якій розміщені контакти всіх територіальних центрів обслуговування клієнтів. Завдяки цьому в разі, якщо у споживачів виникли питання щодо нарахування, вони можуть оперативно звернутися до спеціалістів для уточнення інформації.

Для того, щоб отримувати такі повідомлення й надалі, вам потрібно погодитися й прийняти запит від ТОВ «ВЕЗ».

Якщо ви не отримали повідомлення, але бажаєте оперативно відстежувати стан рахунку, ТОВ «ВЕЗ» нагадує про роботу інших сервісів, завдяки яким також у будь-який момент можна отримати потрібну інформацію. З цією метою працює Особистий кабінет ТОВ «ВЕЗ» - переходьте за посиланням https://ok.elektro.volyn.ua/home/ . До ваших послуг і мобільний додаток ОК ТОВ ВЕЗ (https://bit.ly/3tcgbwE), за допомогою якого можна дізнатися не тільки про останні нарахування, тарифи, платежі, а також сплатити за послуги. Аналогічні функції і в чат-ботів у популярних месенджерах Viber (www.viber.com/tovvezpay_bot) і Telegram (@tovvezpay_bot).

До речі: коли ви оплачуєте газ чи електроенергію через Особистий кабінет, то комісію не платите!

Інформацію щодо нарахування споживачі також можуть отримати за номером контакт-центру ТОВ «ВЕЗ» 0 800 300 521. Графік роботи: Пн–Чт: 08:00–17:00, Пт: 08:00–15:45, обідня перерва: 12:30–13:15.

Пресслужба ТОВ «ВЕЗ»