ТОВ «ВЕЗ» інформує про роботу в умовах адаптивного карантину


11 серпня 2021 року уряд схвалив рішення про продовження адаптивного карантину, а також продовження режиму надзвичайної ситуації до 1 жовтня 2021 року. Як наголошується, епідемічна ситуація наразі повністю контрольована, але фахівці починають фіксувати перші негативні тенденції щодо зростання кількості госпіталізацій і важких хворих на коронавірус.

Деталі – на Урядовому порталі: https://bit.ly/3yEwHbv

З огляду на це ТОВ «ВЕЗ» нагадує споживачам, що під час адаптивного карантину ТОВ «ВЕЗ» та всі територіальні Центри обслуговування клієнтів працюватиме згідно зі ст. 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» та інших нормативних документів.

Постанова уряду про встановлення рівнів епідемічної небезпеки: https://bit.ly/3CGUsSq

«Товариство та його структурні підрозділи працюватимуть і надалі з дотриманням карантинних вимог та відповідно до діючого рівня епідемічної безпеки, встановленоо в регіоні, - коментує заступник директора ТОВ «ВЕЗ» Оксана Гентіш. – Проте, піклуючись про здоров’я краян, ми звертаємося до всіх із проханням дотримуватися карантинних вимог і максимально користуватися всіма дистанційними сервісами, які запровадило товариство – це убезпечить вас та ваших рідних від небезпеки зараження коронавірусною інфекцією».

Нагадуємо про основні епідеміологічні вимоги:

Саме з метою збереження вашого здоров’я закликаємо максимально користуватися нашими електронними сервісами, які, до всього, допоможуть зекономити ваш час!

  1. Контролюйте споживання, оплачуйте рахунки, відслідковуйте тарифи онлайн за допомогою «Особистого кабінету»: https://ok.elektro.volyn.ua/home/ (кабінет) https://bit.ly/3tcgbwE (скачати додаток). Особистий кабінет є і в месенджерах Viber і Telegram (@tovvezpay_bot).
  2. Користуйтеся «Особистим кабінетом» для бізнесу: https://ok.elektro.volyn.ua/company.
  3. Оплачуйте рахунки онлайн: https://bit.ly/3sWARIM.
  4. Подавайте заявку на постачання електроенергії/газу дистанційно: https://bit.ly/3vOIYZS
  5. Приєднуйтеся до умов газопостачання через Приват24: https://bit.ly/35s62li
  6. Документообіг для юридичних споживачів через М.E.Doc. та «Вчасно».
  7. Спілкуйтеся з ЦОКами дистанційно: https://bit.ly/3mXGiFl
  8. Отримуйте консультації по телефону: контакт центр - 0 800 300 521, інформаційно-консультаційний центр: (0332) 780 504.

Графік роботи ТОВ «ВЕЗ» та Центрів обслуговування клієнтів:

Адміністрація ТОВ «ВЕЗ» щиро вдячна всім споживачам за порозуміння і дотримання вимог безпеки, це – наше з вами здоров’я!

Пресслужба ТОВ «ВЕЗ»