Центри обслуговування клієнтів

Адреса Луцького центру обслуговування клієнтів (м.Луцьк, м.Горохів, м.Рожище, Горохівський, Ківерцівський, Луцький, Рожищенський райони)

м. Луцьк, вул. Єршова 11А, 43000

тел.: (0332) 78-05-05 (багатоканальний)

Е-Mail: Lcok@elektro.volyn.ua

понеділок 8:00 - 17:00 перерва
12:30 - 13:15
вівторок
середа
четвер
п'ятниця 8:00 - 15:45
субота вихідний
неділя

Адреса Нововолинського центру обслуговування клієнтів (м.Нововолинськ, м.Володимир-Волинський, Володимир-Волинський, Іваничівський, Локачинський райони)

м.Нововолинськ, вул. Автобусна, 1

тел.: (03344) 6-31-00 ;   (03344) 6-31-01

Е-Mail: NvCok@elektro.volyn.ua

понеділок 8:00 - 17:00 перерва
12:30 - 13:15
вівторок
середа
четвер
п'ятниця 8:00 - 15:45
субота вихідний
неділя

Адреса Ковельського центру обслуговування клієнтів (м.Ковель, Ковельський, Любомльський, Ратнівський, Старовижівський, Турійський, Шацький райони)

м.Ковель, вул.Грушевського, 56А

тел.: (03352) 71-433

Е-Mail: KovCok@elektro.volyn.ua

понеділок 8:00 - 17:00 перерва
12:30 - 13:15
вівторок
середа
четвер
п'ятниця 8:00 - 15:45
субота вихідний
неділя

Адреса Маневицький центр обслуговування клієнтів (м.Камінь-Каширський, Камінь-Каширський, Любешівський, Маневицький райони)

смт.Маневичі, вул. 100-річчя Маневич, 5

тел.: (03376) 22-548

Е-Mail: ManCok@elektro.volyn.ua

понеділок 8:00 - 17:00 перерва
12:30 - 13:15
вівторок
середа
четвер
п'ятниця 8:00 - 15:45
субота вихідний
неділя

Головна мета Центрів обслуговування клієнтів ТОВ "ВЕЗ"  – зробити усі послуги максимально зручними, комфортними і необтяжливими для споживачів.  Роботу центрів організовано за принципом «єдиного вікна». Тобто  клієнт може отримати будь-яку потрібну консультацію.

Центри обслуговування клієнтів надають послуги: 

для побутових споживачів:

для інших споживачів (підприємств, установ, організацій, підприємців):

Луцький ЦОК обладнаний автоматизованою системою розподілу клієнтських потоків, так званою електронною чергою. Електронні табло інформують клієнтів в операційному залі про наявність і номери вільних менеджерів. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі. Про те, як користуватися новою системою підказує адміністратор, який постійно перебуває в залі. Крім того, в Центрі обслуговування клієнтів забезпечена можливість максимально комфортного очікування. 

Пріоритетний напрямок у діяльності ТОВ "ВЕЗ"  –  це впровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на всіх рівнях і забезпечення оперативного зворотного зв'язку між спеціалістами товариства та клієнтами.

Ми працюємо для вас!