Інформаційно-консультаційний центр

Для формування між ТОВ "ВЕЗ" та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань щодо постачання електричної енергії, поліпшення якості обслуговування, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію та сприяння ефективному використанню електричної енергії працює Інформаційно-консультаційний центр.

Адреса, телефон та графік роботи ІКЦ ТОВ "ВЕЗ": м. Луцьк, вул. Єршова 11-А, т. 0332 78 05 04

Пн-Чт 08:00 - 17:00, Пт 08:00 - 15:15 (обідня перерва з 12:30 до 13:15).
Основні завдання центру:

Інформаційно-консультаційний центр є загальнодоступним центром для юридичних, фізичних осіб-підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання суперечних питань, що виникли між Товариством та заявниками.

Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.

У разі виникнення суперечностей та спірних ситуацій між ТОВ "ВЕЗ" і споживачами електричної енергії і для об'єктивного їх розв'язання, при інформаційно-консультаційному центрі ТОВ "ВЕЗ" діє колегіальний орган - Комісія Інформаційно-консультаційного центру.

До складу Комісії входять представники територіального представництва Національної комісії регулювання електроенергетики та Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Волинській області.

Крім того, Комісією Інформаційно-консультаційного центру проводиться прийом заявників, яких не задовольнили роз'яснення товариства.

Отримати інформацію щодо порядку роботи Комісії ІКЦ можна за телефоном 0332 78 05 04
Електронна адреса ІКЦ: support@elektro.volyn.ua