Постачання природного газу споживачу здійснюється на підставі договору постачання природного газу між постачальником та споживачем, який укладається відповідно до вимог Правил постачання природног газу, та після включення споживача до Реєстру споживачів постачальника в інформаційній платформі Оператора ГТС у відповідному розрахунковому періоді в порядку, визначеному Кодексом газотранспортної системи. Постачальник не має права реєструвати споживача у власному Реєстрі споживачів постачальника у розрахунковому періоді, не погодженому зі споживачем.
Постачання природного газу споживачу здійснюється за договором постачання природного газу, за яким постачальник зобов'язаний поставити споживачу природний газ у необхідних для споживача об’ємах (обсягах), а споживач зобов'язаний своєчасно оплачувати постачальнику вартість природного газу у розмірі, строки та порядку, що визначені договором.
Відповідно до п.4 розділу I Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 р., постачання природного газу здійснюється за цінами, що вільно встановлюються між постачальником та споживачем.
Таким чином, визначення ціни постачання природного газу здійснюється з урахуванням індивідуальних потреб кожного окремого споживача, обсягів та режиму постачання, а також рівня цін, які діють на ринку природного газу.
Оплата вартості за замовлені обсяги газу здійснюється споживачем виключно грошовими коштами шляхом перерахування їх на рахунок постачальника. Розрахунки споживача за поставлений природний газ здійснюються за розрахунковий період відповідно до умов договору постачання природного газу.
Місячна вартість газу визначається як добуток загальної вартості 1000 м3 природного газу помноженої на кількість фактично переданих обсягів газу у відповідному місяці.
Спірні питання між Споживачем і Постачальником щодо постачання природного газу, оплати послуг Постачальника, відшкодування збитків тощо вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди - у судовому порядку.
Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, та протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду Споживача.
У випадку виникнення будь-яких спірних питань звертайтеся за адресою: 43026, м. Луцьк, вул. Єршова, 11а:
Особа, відповідальна за врегулювання спорів, - директор Іванов Дмитро Олександрович.
Споживач та Постачальник не обмежуються в праві звернутися до НКРЕКП чи його територіальних підрозділів за відповідними роз’ясненнями щодо застосування правовідносин на ринку природного газу.