Звернення, скарги, претензії
Спори та розбіжності, що можуть виникнути в ході постачання електроенергії, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом письмового звернення за адресою : м.Луцьк, вул.Яремчука Назарія, 11-А,
а також за допомогою мобільного додатку «Енергетика Онлайн» .
Інструкція про порядок подання звернень/скарг/претензій
Процедура розгляду звернень/скарг/претензій
Форма подання звернень/скарг/претензій
У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням ІКЦ чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ІКЦ строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики (або забезпечує формування та реалізує державну політику в електроенергетичному комплексі), Антимонопольного комітету України.
Вам надали неякісну послугу?
Шановний споживач!
Якщо Ви вважаєте, що працівниками ТОВ "ВЕЗ" Вам надано послуги неякісно, або з порушенням передбачених умовами та нормативними документами термінів, пропонуємо Вам звернутись письмово, або електронною поштою за адресою:
адреса: м. Луцьк, вул. Яремчука Назарія, 11-А , 43026,
тел/факс: (0332) 780-575,
Е-Mail: [email protected]
Інформаційно-консультаційний центр
Для формування між ТОВ "ВЕЗ" та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань щодо постачання електричної енергії, поліпшення якості обслуговування, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію та сприяння ефективному використанню електричної енергії працює Інформаційно-консультаційний центр.
Адреса, телефон та графік роботи ІКЦ ТОВ "ВЕЗ": м. Луцьк, вул. Яремчука Назарія 11-А, т. 0332 78 05 04
Пн-Чт 08:00 - 17:00, Пт 08:00 - 15:45 (обідня перерва з 12:30 до 13:15).
Основні завдання центру:
- Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
- Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.
- Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між товариством та заявниками.
- Листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, що належать до повноважень ІКЦ.
Інформаційно-консультаційний центр є загальнодоступним центром для юридичних, фізичних осіб-підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання суперечних питань, що виникли між Товариством та заявниками.
Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.
У разі виникнення суперечностей та спірних ситуацій між ТОВ "ВЕЗ" і споживачами електричної енергії і для об'єктивного їх розв'язання, при інформаційно-консультаційному центрі ТОВ "ВЕЗ" діє колегіальний орган - Комісія Інформаційно-консультаційного центру.
До складу Комісії входять представники територіального представництва Національної комісії регулювання електроенергетики та Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Волинській області.
Крім того, Комісією Інформаційно-консультаційного центру проводиться прийом заявників, яких не задовольнили роз'яснення товариства.
Особою, яка виконує функції Інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами є Начальник відділу універсального ринку Самолюк Ігор Петрович.
Отримати інформацію щодо порядку роботи Комісії ІКЦ можна за телефоном 0332 78 05 04
Електронна адреса ІКЦ: [email protected]