Звернення, скарги, претензії

Спори та розбіжності, що можуть виникнути в ході постачання електроенергії, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом письмового звернення  за адресою : м.Луцьк, вул.Єршова, 11-А,
а також за допомогою мобільного додатку «Енергетика Онлайн»
.

Інструкція про порядок подання звернень/скарг/претензій

Процедура розгляду звернень/скарг/претензій

Форма подання звернень/скарг/претензій

У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням ІКЦ чи неотримання ним у встановлені  ПРРЕЕ та Положенням про ІКЦ строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики (або забезпечує формування та реалізує державну політику в електроенергетичному комплексі), Антимонопольного комітету України.

 

Вам надали неякісну послугу?

Шановний споживач!

Якщо Ви вважаєте, що працівниками ТОВ "ВЕЗ" Вам надано послуги неякісно, або з порушенням передбачених умовами та нормативними документами термінів, пропонуємо Вам звернутись письмово, або електронною поштою за адресою:

адреса: м. Луцьк, вул. Єршова, 11-А , 43026,
тел/факс: (0332) 780-575,
Е-Mail: [email protected]


Інформаційно-консультаційний центр

Для формування між ТОВ "ВЕЗ" та споживачами електричної енергії прозорого інформаційного середовища з питань щодо постачання електричної енергії, поліпшення якості обслуговування, підвищення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію та сприяння ефективному використанню електричної енергії працює Інформаційно-консультаційний центр.

Адреса, телефон та графік роботи ІКЦ ТОВ "ВЕЗ": м. Луцьк, вул. Єршова 11-А, т. 0332 78 05 04

Пн-Чт 08:00 - 17:00, Пт 08:00 - 15:45 (обідня перерва з 12:30 до 13:15).
Основні завдання центру:

  • Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини  в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
  • Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов'язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.
  • Розв'язання суперечностей та конфліктних ситуацій, які виникають між товариством та заявниками. 
  • Листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, що належать до повноважень ІКЦ.

Інформаційно-консультаційний центр є загальнодоступним центром для юридичних, фізичних осіб-підприємців та населення, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв'язання суперечних питань, що виникли між Товариством та заявниками.

Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.

У разі виникнення суперечностей та спірних ситуацій між ТОВ "ВЕЗ" і споживачами електричної енергії і для об'єктивного їх розв'язання, при інформаційно-консультаційному центрі ТОВ "ВЕЗ" діє колегіальний орган - Комісія Інформаційно-консультаційного центру.

До складу Комісії входять представники територіального представництва Національної комісії регулювання електроенергетики та Державної інспекції з енергетичного нагляду за режимами споживання електричної і теплової енергії у Волинській області.

Крім того, Комісією Інформаційно-консультаційного центру проводиться прийом заявників, яких не задовольнили роз'яснення товариства.

Особою, яка виконує функції Інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами є Начальник відділу універсального ринку Самолюк Ігор Петрович.

Отримати інформацію щодо порядку роботи Комісії ІКЦ можна за телефоном 0332 78 05 04
Електронна адреса ІКЦ: [email protected]