Звернення, скарги, претензії
Спори та розбіжності, що можуть виникнути в ході постачання електроенергії, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішені шляхом письмового звернення за адресою : м.Луцьк, вул.Єршова, 11-А,
а також за допомогою мобільного додатку «Енергетика Онлайн» .
Інструкція про порядок подання звернень/скарг/претензій
Процедура розгляду звернень/скарг/претензій
У разі недосягнення між Сторонами згоди шляхом проведення переговорів або у разі незгоди Споживача із рішенням ІКЦ чи неотримання ним у встановлені ПРРЕЕ та Положенням про ІКЦ строки відповіді Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Регулятора чи його територіального підрозділу та/або до енергетичного омбудсмена, центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері нагляду (контролю) в галузі електроенергетики (або забезпечує формування та реалізує державну політику в електроенергетичному комплексі), Антимонопольного комітету України.
Вам надали неякісну послугу?
Шановний споживач!
Якщо Ви вважаєте, що працівниками ТОВ "ВЕЗ" Вам надано послуги неякісно, або з порушенням передбачених умовами та нормативними документами термінів, пропонуємо Вам звернутись письмово, або електронною поштою за адресою:
адреса: м. Луцьк, вул. Єршова, 11-А , 43026,
тел/факс: (0332) 780-575,
Е-Mail: office@elektro.volyn.ua